U NÁS VYHODNĚ NA SPLÁTKY
Cetelem
DOPORUČUJEME NAŠE WEBY
Eshop se sportovním vybavením
Sportovní akce, tréninky
Eshop s dětským zbožím
VĚRNOSTNÍ PROGRAMY






LEVNÁ DOVOLENÁ 2017

Obchodní a dodací podmínky, Reklamační řád a Ochrana os. údajů

Veškeré přijaté objednávky jsou považovány za závazné, nejsou-li stornovány dle těchto podmínek:
Odesláním objednávky zákazník potvrzuje souhlas s kompletním zněním Obchodních podmínek platných pro internetový obchod www.sport-core.cz v okamžiku provedení objednávky. Současně akceptuje ceny, které jsou platné v okamžiku odeslání objednávky.
S každou dodávkou (případně při osobním převzetí) je automaticky odeslán daňový doklad, který zároveň slouží jako dodací a záruční list.
Prezentované akce platí do vyprodání zásob, případně do uvedeného data.
Mobilní info linky jsou zpoplatněny dle tarifu Vašeho poskytovatele.

Zrušení objednávky ze strany prodejce

Prodejce si vyhrazuje právo zrušit celou objednávku nebo její část v těchto odůvodněných případech:

  • zboží se již nevyrábí nebo nedodává
  • výrazným způsobem se změnila cena

V případě, že by taková situace skutečně nastala, se zavazujeme, že Vás budeme neprodleně kontaktovat (max. 48 hodin od obdržení objednávky) telefonicky nebo e-mailem, a následně se s Vámi domluvíme na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení celé objednávky).
Pokud jste již za objednané zboží zálohově zaplatili (převodem z účtu) a výsledná částka za zbývající část objednávky bude nižší než částka celkem zaplacená, budou peníze převedeny zpět na Váš účet do 5 pracovních dnů. V případě, že částka za pozměněnou objednávku bude vyšší než částka zaplacená, bude Vám takto vzniklý rozdíl dán k úhradě.

Částečné vyřízení objednávky

Pokud nastane situace, kdy z vaší objednávky některá nebo některé z položek nebudou skladem, zašleme vám alespoň tu nebo ty položky, které jsou okamžitě k dispozici.
V případě, že souhrnná hodnota celé objednávky přesahovala částku, při které byste již neplatili poštovné dle ceníku dopravy, potom při rozdělení objednávky a hodnotě kterékoli její části nižší než částka výše uvedená nebudete hradit žádné poštovné u žádné ze zásilek.
Jestliže souhrnná hodnota celé objednávky nepřesahovala částku, při které byste již neplatili poštovné dle ceníku dopravy, a poštovné by tedy bylo účtováno, potom při rozdělení objednávky budete hradit poštovné pouze jednou, tj. stejně jako by tomu bylo při vyřízení kompletní objednávky.

Stornování objednávky ze strany kupujícího

Kupující může objednávku stornovat ještě před její expedicí. Objednávku lze stornovat zasláním e-mailu na info@sport-core.cz.

Zrušení objednávky ze strany kupujícího - odstoupení od smlouvy (bez udání důvodu)

Storno objednávky ze strany kupujícího: Každý zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 kalendářních dní od převzetí zboží při zásilkové formě prodeje. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení všech níže uvedených podmínek:

  • zboží nesmí být použito
  • zboží musí být kompletní, včetně příslušenství, návodu nebo produktů, které byly dodány se zbožím např. za 1,- Kč, atd.)
  • zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno
  • společně s vraceným zbožím je třeba zaslat také originál daňového dokladu (faktury)
  • poštovné spojené se zasláním zboží zpět k prodejci hradí kupující, vracené zboží by mělo být při přepravě pojištěno
  • zboží nesmí být zasíláno na dobírku, taková to zásilka nemůže být z naší strany přijata

Při uplatnění na výměnu nebo vrácení bez udání důvodu je třeba uplatnit následující postup:

  • Zákazník vyplní reklamační protokol, který najde v sekci "Download". Tento protokol obsahuje všechny důležité informace, které jsou nezbytné pro bezproblémové vyřízení reklamace.
  • Vyplněný protokol je třeba vytisknout a opatřit podpisem.
  • Protokol musí být vložen do zásilky, která bude obsahovat reklamované zboží. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození reklamovaného výrobku během přepravy (včetně obalu výrobku!).
  • Požadavek je zpravidla vyřízen do 5 pracovních dnů od přijetí zboží.

Při současném splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám plnou kupní cenu zašleme převodem na Váš bankovní účet, a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Číslo účtu uvádějte kompletní, včetně pomlček. Peníze nevracíme složenkou!
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno zpět.

Změny dokladů

Po odeslání objednávky není možné změnit údaje uvedené na faktuře, především pak změnit dodavatele z fyzické osoby na právnickou osobu nebo na podnikající fyzickou osobu (s IČ). Prodávající si vyhrazuje právo změny údajů na faktuře provést za poplatek 300,- Kč.

Dodací lhůta

Standardní dodací lhůta je 5 pracovních dní ode dne přijetí objednávky. Není-li zboží momentálně skladem, bude vyřízení objednávky trvat déle. V takovém případě bude zákazník telefonicky nebo e-mailem kontaktován a následně mu bude sdělen předpokládaný termín expedice zboží. Zákazník má právo zrušit objednávku daného zboží bez udání důvodu.

Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující při převzetí věci o rozporu s kupní smlouvou věděl (poškození při přepravě, nezkontrolování bezvadného obsahu zásilky, zavinění druhou stranou) nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Jakkoliv poškozenou nebo neúplnou zásilku není zákazník povinen převzít. Úhradou stanovéné částky a svým podpisem při převzetí zákazník deklaruje převzetí nepoškozené a kompletní zásilky. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Platnost obchodních podmínek

Uvedené obchodní podmínky se vztahují výhradně na kupní smlouvy uzavřené s fyzickými nepodnikajícími osobami (bez uvedení IČ na faktuře). Kupní smlouvy uzavřené s ostatními subjekty (právnické osoby a podnikatelé) se řídí Obchodním zákoníkem.

Možnosti objednávky na sport-core.cz

  • přes www rozhraní (košík) - standardní způsob
  • elektronickou poštou (e-mail)
  • telefonicky (s následným potvrzením e-mailem do 24 hodin)

Náležitosti řádné objednávky (vyžadováno pouze při objednávce, která nejde přes webové rozhraní):
Každá objednávka realizovaná jiným způsobem než přes nákupní košík a webové rozhraní musí splňovat určité minimální náležitosti důležité pro řádné vystavení dokladů a rychlé doručení skutečně požadovaného zboží k zákazníkovi.

Neregistrovaní uživatele musí uvést minimálně tyto údaje:

  • iniciály objednavatele (jméno a příjmení, případně název kupujícího a jeho IČ v případě firmy)
  • přesné místo dodání včetně PSČ (případně i fakturační adresu, pokud je odlišná)
  • jeden funkční kontakt (telefon, e-mail)
  • přesný název zboží
  • počet kusů, barvu a velikost
  • požadovaný způsob dopravy a úhrady zboží

Registrovaní uživatelé musí uvést minimálně tyto údaje:

  • registrační číslo nebo přihlašovací jméno
  • přesný název zboží
  • počet kusů, barvu a velikost
  • požadovaný způsob dopravy a úhrady zboží

Ověření a zrušení objednávky

Prodejce si vyhrazuje možnost telefonicky ověřit platnost objednávky.
Objednávka realizovaná jedním z výše uvedených způsobů je považována za závaznou, není-li stornována telefonicky nebo e-mailem do 48 hod. od doručení potvrzení s ID číslem objednávky (v pracovní dny)

Doručovací podmínky

Jízdní kola zasíláme výhradně expresní službou PPL.

Expresní služba PPL ZDARMA, je-li tak zboží označeno: 0,- Kč (balné zdarma)
doprava zdarma u zboží označeného červeným logem "doprava zdarma"

Expresní služba PPL do 10kg - převod na účet: 79,- Kč (balné zdarma)
var. symbol = ID Vaší objednávky / doprava zdarma u zboží označeného červeným logem "doprava zdarma"

Expresní služba PPL do 10kg - dobírka: 129,- Kč (balné zdarma)
doprava zdarma u zboží označeného červeným logem "doprava zdarma"

Expresní služba PPL - JÍZDNÍ KOLO 2012 - 2015 - dobírka nebo převod na účet: 149,- Kč (balné zdarma)
var. symbol = ID Vaší objednávky / doprava zdarma u zboží označeného červeným logem "doprava zdarma"

Expresní služba PPL - NESTANDARDNÍ BALÍK nad 20kg (kolo + sedačka, branky) - dobírka nebo převod na účet: 249,- Kč (balné zdarma)
doprava zdarma u zboží označeného červeným logem "doprava zdarma"

Expresní služba PPL - JÍZDNÍ KOLO 2016 - 2018: 0,- Kč (balné zdarma)
(není-li zboží v ´akci´)

Osobní odběr (CZ)
zdarma na výdejních místech*: Bohumín, Orlová, Praha
*upozornění: na všech místech Vám nevydáme kompletní sortiment (viz. Kontakt)

rozvoz a základní nastavení zdarma našim specialistou
platí při objednávce kola nad 9 900,- Kč pro města v okruhu 20km od Bohumína (např. Ostrava, Karviná, Havířov, Orlová, Hlučín, Polsko - příhraničí apod.) Rozvoz zdarma neplatí pro zboží v akci (po dohodě možno i jinak).

Placení za zboží

Veškeré ceny uvedené v internetovém obchodě sport-core.cz jsou konečné, včetně DPH a kromě poštovného (dopravného dle tarifu) k nim již nejsou připočítávány žádné další poplatky jako balné, pojistné atd. Cena zboží je navýšena o 1,5% pouze v případě, pokud budete zboží hradit kartou při převzetí na terminálu u řidiče PPL (poplatek provozovateli služby). Doprava zdarma (ČP, PPL) u zboží označeného červeným logem "doprava zdarma".

Možnosti placení

Při placení zboží nabízíme několik variant, z nichž si můžete vybrat tu, která Vám nejvíce vyhovuje.

Dobírkou
Zboží zaplatíte až při dodání zboží na dobírku.

Expresní kurýrní služba PPL
Zboží zaplatíte v hotovosti při převzetí zboží. Nepřijímáme platby kartou na terminálu řidiče.

Bankovním převodem
Zboží zaplatíte před zasláním na základě vystavené zálohové faktury, která je Vám vystavena automaticky. Zboží Vám bude odesláno na základě přijaté úhrady. Společně se zbožím obdržíte fakturu (daňový doklad).

Splátkový prodej
Zajišťujeme se společností Cetelem. S aktuálními podmínkami splátkového prodeje (včetně RPSN) se před nákupem a podpisem smlouvy seznamte na www.cetelem.cz Před objednáním se u prodejce ujistěte, že Vámi vybrané zboží je stále k dispozici v požadované barvě, velikosti apod.

Hotově
Zboží můžete samozřejmě uhradit hotově při osobním odběru na výdejním místě.

Platba na internetu PayU (připravujeme)
Garantovaná platba s ochranou dat se zabezpečením autorizační sms.

Slevy

Na jízdní kola 2012 - 2015, cyklo díly, komponenty a příslušenství se nevztahují doplňkové slevy Sphere card a Carte, stejně jako na další sortiment 2015 a starší, včetně dopravy zdarma.
Věrnostní zákaznická karta Co kdyby... a City cafe může být uplatněna na jízdní kola 2016 - 2018. Sleva neplatí na cyklo díly, komponenty, oblečení, další cyklo příslušenství a skate, in-line a ski zboží. Vaše sleva 3 až 10% (v některých případech 15%) může být dále uplatněna na veškeré vybavení pro tenis, badminton, squash, a golf, z modelové řady 2016 - 2018.

Kontrola zboží při převzetí

Při doručení zboží okamžitě překontrolujte, zda není poškozené (evidentně poškozený přepravní obal, zboží samotné, díly či jeho nedílné součásti apod.). V případě, že je zásilka poničena, není příjemce povinen zboží převzít. Příjemce (kupující) kontrolovou, uhrazením a převzetím zboží deklaruje jeho 100% stav po doručení. Pozdější reklamace - nezaviněné prodejcem - není možné uznat a předejdete tak zbytečným problémům. Případné poškození zaznamenejte do přepravního listu (doporučujeme vše také vyfotit) a neprodleně ohlaste sport-core.cz.

Přechod vlastnického práva

Zboží až do úplného zaplacení zůstává majetkem prodejce

Reklamace

Vyřizování každé reklamace je pro zákazníka často poměrně nepříjemná záležitost, a proto se snažíme celý proces reklamace maximálně zkrátit a vše řešit co možná nejrychleji a ke spokojenosti zákazníka. Při vyřizování reklamací se snažíme našim zákazníkům vycházet maximálně vstříc, k čemuž nám mj. dopomáhají i naše zcela nadstandardní vztahy s klíčovými dodavateli* (*nezamněňovat se slovem ´přepravci´ tj. ČP a PPL).

Postup uplatnění reklamace

Při uplatnění reklamce je třeba uplatnit následující postup:

  • Zákazník vyplní reklamační protokol (pdf., doc.), který najde v sekci "Download" na úvodní straně e-shopu. Tento protokol obsahuje všechny důležité informace, které jsou nezbytné pro bezproblémové vyřízení reklamace. Do protokolu uveďte závadu co nejpodrobněji, případně můžete připojit foto nebo nákres na již vytištěný protokol.
  • V protokolu uveďte i číslo bankovního účtu pro případ, že vada bude neodstranitelná a zboží již nebude dostupné.
  • Vyplněný protokol je třeba vytisknout a opatřit podpisem.
  • Protokol musí být vložen do zásilky, která bude obsahovat reklamované zboží. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození reklamovaného výrobku během přepravy (včetně obalu výrobku).
  • Spolu s protokolem reklamovaného zboží je nutné přiložit kopii daňového dokladu - faktury.
  • Zboží je třeba poslat vždy kompletní, nelze poslat jen jeho poškozenou část.

Zboží odesílejte na adresu:
sport-core.cz, reklamační oddělení
Čáslavská 243
735 81 Bohumín

Reklamaci nelze podat telefonicky! Zboží, které bude na naši adresu zasláno bez vysvětlení, bude obratem zasláno zpět.
Na základě přiložených podkladů bude reklamace odborně posouzena a bude stanoven další postup při vyřizování reklamace. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce, dovozce zboží nebo oprávněná osoba (např. zbožíznalec), který vydá své písemné stanovisko k reklamaci. V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, bude kupujícímu zaslán opravený výrobek, nový kus nebo vrácena kupní cena. Bude tak učiněno bezprostředně po posouzení reklamace. V případě oprávněné reklamace má kupující nárok na úhradu vzniklých nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši. Za škody evidentně vzniklé při přepravě zodpovídá přepravní společnost (ČP, PPL či jiná spol.). Zboží vykazující jakékoliv nedostatky kupující není povinen převzít.
Finanční obnos zašleme převodem na bankovní účet, a to nejpozději do 14 pracovních dnů od vyřízení reklamace. Číslo účtu uvádějte kompletní, včetně pomlček. Peníze nevracíme složenkou!
O výsledku (průběhu) reklamace Vás budeme vždy informovat ve lhůtě do 30 dní od přijetí zboží - telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím administračního rozhraní.

Mimosoudní řešení sporu

V případě, že dojde mezí sport-core.cz a spotřebitelem, ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení sporu, určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce - Ústřední inspektorát, oddělení ADR
Štepánská 15
120 00 Praha 2
adr@coi.cz, www.adr.coi.cz

Spotřebitel může rovněž využít platformu pro řešení sporů on-line, na http://ec.europa.eu/consumers/odr/ která je zřízena Evropskou komisí.

Reklamační řád

Odpovědnost za vady zboží, záruka

Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek a lhůt uvedených v záručních listech jednotlivých výrobků. Minimální záruční lhůta je 24 měsíců. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění. V případě výskytu vady předmětu plnění, na kterou se vztahuje záruka, kupující uplatňuje zajištění opravy přímo u prodejce.

Minimální záruční lhůta

Zákonem stanovená minimální zákonná lhůta je 24 měsíců. V případě, že je na produkt poskytována delší záruční lhůta, její délka je vyznačena na faktuře, případně v záručním a dodacím listu.

Podmínky záruky

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek (netýká se poškození při přepravě tj. při cizím zavinění). Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku, chybějících dílů či součástí již není možné uznat.

Reklamace zboží

Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku) bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená celá cena zboží zpět.
Za vyřízení reklamace je odpovědný pracovník určený prodejcem v jednotlivé sekci. V případě problémů s reklamací můžete kontaktovat kteréhokoliv zástupce provozovatele z jednotlivé sekce uvedeného na kontaktní stránce.

Ochrana osobních údajů

sport-core.cz se při veškerém nakládání s osobními údaji řídí zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů.
Provozovatel internetového obchodu sport-core.cz - Mgr. Ondřej Veselý - je jediným vlastníkem informací získaných na tomto serveru. Tyto informace nejsou a nebudou prodávány, pronajímány ani jinak sdíleny s jinými subjekty jinak, než udává toto ujednání. Vyjímku tvoří pouze realizace samotné dopravy zboží, kdy je nutné uvést základní osobní údaje pro doručení objednaného zboží (jméno, příjmení, adresa vč. PSČ, tel.).
Osobní údaje, které vyplňujete při objednání, slouží výhradně pro naši interní potřebu a slouží pouze k úspěšnému vyřízení vašeho požadavku. Zákazník má právo kdykoliv zažádat o zrušení a výmaz jeho osobních údajů z naší databáze. Využíváním služeb internetového obchodu sport-core.cz zákazník souhlasí se shromažďováním údajů, potřebných k nakupování.

NAVRCHOLU.cz