U NÁS VYHODNĚ NA SPLÁTKY
Cetelem
DOPORUČUJEME NAŠE WEBY
Eshop se sportovním vybavením
Sportovní akce, tréninky
Eshop s dětským zbožím
VĚRNOSTNÍ PROGRAMY






LEVNÁ DOVOLENÁ 2017

Na splátky s CETELEM

Výhody nákupu na splátky s CETELEM, na sport-core.cz
již od 2 000 Kč 
splátky si nastavíte podle svých potřeb 
jednoduché a rychlé vyřízení 
výhodné pojištění pro případ nečekaných situací

Nákup na splátky je snadný, zabere vám jen pár minut:
1. Vložte zboží do nákupního košíku.
2. Vyplňte všechny požadované údaje pro objednávku. Způsob platby zvolte „Na splátky Cetelem".
3. Po odeslání objednávky se dostanete na stránku pro výpočet splátek. Vyberte si variantu splácení podle vašich možností. V případě, že vám navržené splátky vyhovují, stiskněte „Odeslat k vyřízení“.
4. V dalším kroku vyplňte formulář žádosti o poskytnutí úvěru. Všechny údaje zadáváte přímo na stránkách Cetelem a jsou považovány za přísně důvěrné.
5. Okamžitě po vyplnění a odeslání žádosti o poskytnutí úvěru se vám zobrazí předběžné vyjádření k vaší žádosti od společnosti BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE (která v ČR užívá obchodní značku Cetelem).

Pokud byla vaše žádost o úvěr předběžně schválena, vytiskněte si smluvní dokumentaci a seznamte se se smluvními podmínkami. Podepište příslušné dokumenty dle uvedených instrukcí a s kopiemi všech požadovaných dokladů je zašlete poštou na adresu:
Úvěrové oddělení (spotřebitelský úvěr)
BNP Paribas Personal Finance SA, odštěpný závod
Špálova 14
702 00 Ostrava – Přívoz. 6.

Po obdržení všech dokumentů a dokladů vás bude společnost BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE informovat o stavu vaší žádosti o úvěr a v případě jejího konečného schválení vás budeme informovat o termínu dopravy a předání pořízeného zboží. (Prodejce se domluví s klientem na termínu dopravy a předání zboží.)

Podmínky pro získání úvěru
Svéprávnost 
Mám zajištěn pravidelný a trvalý zdroj příjmů 
Nejsem ve zkušební ani ve výpovědní lhůtě

Potřebné doklady dle způsobu vyzvednutí zboží
OSOBNÍ ODBĚR
Nákup zboží do 50 000 Kč  Platný doklad totožnosti
Nákup zboží nad 50 000 Kč  Platný doklad totožnosti  Platný doklad totožnosti partnera a jeho podpis (je-li partner uveden v žádosti o úvěr)
Nákup zboží nad 80 000 Kč  Platný doklad totožnosti  Platný doklad totožnosti partnera a jeho podpis (je-li partner uveden v žádosti o úvěr)  Doklad prokazující adresu bydliště  Doklad pro ověření příjmu

ZASLÁNÍ ZBOŽÍ NA ADRESU 
Kopie platného dokladu totožnosti  Kopie druhého platného dokladu totožnosti s fotografií (cestovní pas, řidičský průkaz, zbrojní průkaz, průkaz TP, ZTP, ZTP/P)  Kopie dokladu potvrzujícího existenci bankovního účtu žadatele (výpis z bankovního účtu nebo smlouva o zřízení bankovního účtu na jméno žadatele) 
V případě nákupu zboží nad 80 000 Kč – Kopie: doklad prokazující adresu bydliště a doklad pro ověření příjmu Kopie všech výše uvedených dokladů vytiskněte a zašlete společně s podepsanou smlouvou (při nákupu zboží nad 50 000 Kč podepsanou také partnerem) na adresu:
Úvěrové oddělení (spotřebitelský úvěr)
BNP Paribas Personal Finance SA, odštěpný závod
Špálova 14
7020 00 Ostrava – Přívoz 6.

Pojištění schopnosti splácet
Podpisem smlouvy o poskytnutí úvěru se zavazujete tento úvěr pravidelně splácet. Může se však stát, že Vaše pravidelné příjmy ohrozí nečekaná událost a Vy se dostanete do situace, kdy nebudete moci dodržet své závazky. Pro tyto případy Vám nabízíme výhodné pojištění. Výhody sjednaného pojištění: 
jistota v nepříznivých životních situacích
pojištění pro případ ztráty zaměstnání
bez lékařských prohlídek a speciálních formulářů
až 4 pojistná rizika za jednu cenu
součást měsíční splátky úvěru
Pojištění si sjednáte společně s žádostí o úvěr. Výše úhrady za pojištění bude zahrnuta v měsíční splátce úvěru.

Soubory pojištění
SOUBOR MASTER Pojištění pro případ ztráty zaměstnání nebo hospitalizace*, pracovní neschopnosti, invalidity III. stupně a úmrtí. Úhrada za pojištění ve výši 4,99 % z měsíční splátky úvěru. * Pojištěný je pojištěn vždy pouze na jedno z těchto rizik; rozsah pojištění se mění v průběhu trvání pojištění, a to i opakovaně dle aktuálního zaměstnaneckého statutu klienta.
SOUBOR MASTER PLUS Pojištění pro případ ztráty zaměstnání nebo hospitalizace*, pracovní neschopnosti, invalidity III. stupně a úmrtí a dále Pojištění odcizení věci a Pojištění Home Assistance. Úhrada za pojištění ve výši 4,99 % z měsíční splátky úvěru + 49 Kč každý měsíc po dobu splácení úvěru. * Pojištěný je pojištěn vždy pouze na jedno z těchto rizik; rozsah pojištění se mění v průběhu trvání pojištění, a to i opakovaně dle aktuálního zaměstnaneckého statutu klienta.

Poskytovatelem úvěru je banka BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE (která v ČR užívá obchodní značku Cetelem). Tento prodejce je zprostředkovatelem úvěru jako vázaný zprostředkovatel a zastupuje na základě smlouvy o spolupráci poskytovatele úvěru. Banka ani prodejce neposkytuje spotřebiteli „radu“ podle pravidel stanovených v § 85 zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru. Touto reklamou nevzniká právní nárok na poskytnutí úvěru.

Jak splácet váš nákup
Veškeré informace o splácení nákupu na splátky v prodejně najdete také v úvodním dopise, který obdržíte po provedení bezhotovostního nákupu.
Pro splácení úvěru jsou zásadní tři informace: způsob splácení, termín splatnosti a platební údaje.

Způsob splácení
složenkou:
pro úhradu první splátky a všech následujících použijte předvyplněné složenky, které jste dostali v úvodním dopisu. Poprvé obdržíte pouze jejich část, pro zaslání dalších složenek nás prosím kontaktujte.

bankovním převodem: 1. splátka - po založení trvalého příkazu k úhradě bude měsíční splátka převedena Vaší bankou na účet Cetelem. Jestliže jste zatím nezadali trvalý příkaz k bankovnímu převodu, použijte složenku, která je součástí úvodního dopisu.
další splátka
Další splátky jsou převáděny Vaší bankou na účet Cetelem na základě trvalého příkazu k úhradě.

Termín splatnosti
Splátku je nutné uhradit nejpozději do 17. dne v měsíci tj. dne splatnosti.

Platební údaje
číslo účtu 27-4908530237/0100 nebo 1021018458 / 5500 (vyberte si jeden z těchto účtů)
variabilní symbol naleznete na výpisu z úvěrového účtu
specifický symbol Vaše rodné číslo

Spokojenost klienta

Jednou z hlavních priorit společnosti Cetelem je spokojenost klientů. Neustále se proto snažíme zlepšovat úroveň a kvalitu našich služeb, a to na všech úrovních. Při vytváření nových produktů i služeb myslíme na to, aby všechna řešení byla navržena tak, aby odpovídala očekávání a potřebám našich klientů. Pravidelně monitorujeme námi poskytované služby a pracujeme na zlepšení jejich plynulosti, jednoduchosti a dostupnosti.

Společnost Cetelem je otevřena názorům a připomínkám svých klientů. Uskutečňujeme proto průzkumy spokojenosti se záměrem změřit spokojenost klientů s našimi službami a identifikovat základní důvody jejich spokojenosti nebo naopak nespokojenosti. Tato analýza je pravidelně prováděna společností IPSOS Loyalty , která ji uskutečňuje i v jiných zemích, kde působí skupina BNP Paribas Personal Finance.

Poslední výsledky tohoto průzkumu v České republice mimo jiné ukázaly, že se službami společnosti Cetelem je spokojeno 97 % našich klientů a 95 % klientů by Cetelem doporučilo i svým blízkým. Pozitivní výsledky průzkumu jsou pro nás zavazující a našim cílem je naše služby i nadále zlepšovat.

Desatero zodpovědného úvěrování

Přinášíme Vám několik rad a informací, podle kterých postupovat v případě, že si plánujete vzít půjčku.
Předtím, než se rozhodnete si půjčku vzít, je třeba si odpovědět na několik důležitých otázek. Jedině tak máte šanci získat výhodnou půjčku, která rozumně zatíží Váš rodinný rozpočet. Čtěte pečlivě následující řádky:

Mám přehled o svých financích
Hlídám si svůj rodinný rozpočet. Mám přehled o tom, jaká je moje aktuální finanční situace, a průběžně sleduji své příjmy a výdaje.

Neriskuji, průběžně si dělám rezervu
Vždy myslím i na zadní vrátka v podobě finanční rezervy pro případ nečekaných událostí. Důkladně si propočítám, jakou částku jsem schopen měsíčně splácet, a nezapomenu si ponechat rezervu.

Pečlivě zvažuji smysl a účel své půjčky
Zvážím, co si plánuji pomocí úvěru pořídit a zda to skutečně potřebuji. Pokud si beru půjčku na hmotnou věc, měl bych z ní mít užitek i potom, co ji splatím. Rozhodně si nepořizuji více spotřebitelských úvěrů najednou.

Zjišťuji si dostatek informací
Úvěr si vybírám zodpovědně. Porovnávám více nabídek od různých poskytovatelů, nejednám ukvapeně a nepodléhám nátlaku. V rámci svého zodpovědného přístupu přemýšlím do budoucna, a proto se pojistím pro případ, že bych nebyl schopen úvěr splácet.

Pečlivě zvažuji, od koho si půjčím
Úvěr si vybírám u banky nebo zavedené nebankovní společnosti. Ne vždy platí, že banka je pro mě výhodnějším partnerem než seriózní nebankovní společnost. Při výběru finančního partnera hraje důležitou roli důvěryhodnost a zázemí společnosti.

Spočítám si, kolik mě bude úvěr stát
Zajímám se o to, kolik skutečně zaplatím. Neřídím se jen výší úroku, ale informuji se o dalších poplatcích, např. za správu úvěru, za uzavření smlouvy atd. Přesnějším ukazatelem ceny úvěru je RPSN, roční procentuální sazba nákladů, která vedle úroku zohledňuje i další náklady.

Jsem zodpovědný a čestný
Při posuzování úvěru nechrání seriózní věřitel pouze sebe, ale také mě. Pokud společnost mou žádost o úvěr zamítla, měla k tomu pádné důvody. Raději znovu zvážím svoje možnosti úvěr splácet, než abych zkoušel úvěr získat za horších podmínek a u neseriózní společnosti. Při žádosti uvádím věřiteli vždy pravdivé informace.

Podepisuji pouze to, čemu rozumím
Podrobně se seznámím se smlouvou a úvěrovými podmínkami, včetně případných sankcí a pokut. Nebojím se zeptat na to, čemu nerozumím. Smlouva musí být uzavřena vždy písemně. Kromě stanovení smluvních stran musí obsahovat výši RPSN, podmínky změny smlouvy, výši úvěru, výši splátek, jejich přesný počet a rozvržení a podmínky předčasného splacení.

Na co si dávám pozor
K půjčce přistupuji obezřetně. Dávám si pozor na přemrštěné smluvní pokuty, které znemožňují předčasné splacení úvěru, a vysoké smluvní penále za sebemenší prodlení ve splátkách. Obezřetný jsem také v případě inkasních plateb či bianco směnek.

Problémy řeším hned
Problémy se splácením neodkládám a hledám řešení přímo s poskytovatelem úvěru. Seriózní společnost se bude snažit najít společné řešení, například prostřednictvím své poradny, případně formou odložení či rozložení splátek.


Často kladené dotazy

Proč mi přišla kreditní karta, když jsem o kartu nežádal/a?
Součástí Vámi podepisované smluvní dokumentace při nákupu na splátky je i samostatná žádost o revolvingový úvěr a vydání kreditní karty. Kartu je možné si ponechat i jako finanční rezervu pro nenadálé situace. Pokud z ní nebudete čerpat finanční prostředky, neplatíte žádné poplatky. Pro vyjádření nesouhlasu s žádostí o revolvingový úvěr a vydání kreditní karty je ve smlouvě vytvořeno příslušné políčko.

Nechci kreditní kartu, která je v žádosti/smlouvě uvedena.
Karta Vás k ničemu nezavazuje, pokud revolvingový úvěr nečerpáte (nebo jste vyčerpanou částku doplatil), neplatíte žádné poplatky, můžete ji mít jen jako peněžní rezervu. Pokud trváte na odmítnutí, v Žádosti/Smlouvě je možnost nesouhlas vyjádřit zaškrtnutím políčka „nesouhlasím“ s poskytnutím revolvingového úvěru.

Proč nedostávám ke kartě více složenek k úhradě?
Složenka s minimální částkou úhrady je vždy přiložena ke každému Vašemu Výpisu ke kreditní kartě. Máte možnost zadat i jednorázový příkaz ze svého bankovního účtu; platební údaje můžete opsat z ústřižku předchozí složenky. V případě, že platební údaje neznáte, kontaktujte naši Infolinku.

Proč se dokument, který jsem dostal k podpisu, jmenuje Žádost/Smlouva? Uzavřu smlouvu o úvěru v okamžiku, kdy se na ni podepíšu?
V okamžiku Vašeho podpisu je dokument žádostí o úvěr, kterou Cetelem předběžně schválil, ale definitivně ji přijme až po převzetí originálu žádosti, případně požadovaných dokladů. O přijetí žádosti, a tedy uzavření smlouvy dostanete hned poté potvrzení o vzniku smlouvy ve formě úvodního dopisu. Pokud však byly všechny údaje na osobním dotazníku a/nebo žádosti vyplněny dle skutečnosti, lze bezproblémové uzavření předběžně schválené smlouvy předpokládat.

Proč mám uvádět údaje o manželce, když se na smlouvu ani nepodepisuje?
Cetelem je, v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů, oprávněn zpracovávat základní údaje o manželovi/manželce klienta z důvodu existence společného jmění manželů, do kterého se zahrne i závazek podle smlouvy o úvěru. V případě částky přesahující obvyklou správu společného jmění manželů je podpis druhého partnera vyžadován.

Nemám žádný druhý doklad s fotkou, čím to mohu nahradit?
V takovém případě musíte doložit listinu o identifikaci, kterou Vám (za poplatek) sepíše notář, krajský úřad nebo obecní úřad obce s rozšířenou působností.

U internetové žádosti stačí poslat scan smluvní dokumentace?
Nikoliv, Žádost/Smlouva musí být podepsána vždy originálně, proto je třeba dokumenty poslat poštou (nejlépe doporučenou).

Upomínáte mne o peníze, které jsem již uhradil/a.
V takovém případě prosím:
překontrolujte veškeré náležitosti své odchozí platby, zejména číslo účtu, na nějž byla platba zaslána a variabilní symbol,
připsání platby můžete zkontrolovat také v klientské zóně,
pokud Vaše splátka není připsána na úvěrovém účtu, je důležité kontaktovat Infolinku Cetelemu a poté potvrdit úhradu splátky zasláním kopie dokladu o úhradě (složenky či výpisu z Vašeho účtu), nejlépe emailem, faxem nebo poštou;
pokud ani poté nebude platba dohledána, je nutné, abyste podal/a reklamaci v místě úhrady (tj. ve Vaší bance resp. na poště).

Výplatu mívám později, nebude vadit, když budu peníze posílat 20. a ne 17.?
Splátka by měla na účet Cetelemu být připsána do dne splatnosti, uvedeného výše. V případě, že hradíte platbu za bezúročné období, je termín splatnosti posunut až k 25. dni v měsíci.

Kdy mám první splátku?
Standardně 17. v měsíci následujícím po dni, kdy dojde k čerpání peněžních prostředků z úvěru nebo úvěrového rámce (Cetelem úvěr odfinancuje). Datum splatnosti první splátky se dozvíte z úvodního dopisu, který Vám hned poté zašleme.

Z reklamy jsem pochopil, že přeplatím kupní cenu o 10 %. Prodejce po mně ale chce první splátku 10 % zaplatit v hotovosti, ale ve smlouvě je stále 11 splátek?
„Přímá platba“, žádaná prodejcem, není součástí úvěru. Úvěr Vám poskytneme na zbytek kupní ceny, po odečtení přímé platby; z této částky zaplatíte náklady (úroky, poplatky) Cetelemu ve výši 10 %.

Žádali jste po mně kopii občanského průkazu, bude stačit přední strana?
Nikoliv, potřebujeme oboustrannou kopii; právo na její uchování nám dává zákon č. 253/2008 Sb. („zákon proti praní špinavých peněz“).

Nemám scaner, můžu doklad vyfotit?
Pokud budou z kopie dokladu zřetelné všechny požadované údaje, lze ji pořídit i jako fotografii.

Co se bude dít, pokud mi internetovou žádost schválíte?
Na e-mailovou adresu Vám přijde odkaz (link) s dokumenty, Žádost/Smlouvu vytisknete, podepíšete, přidáte kopie požadovaných dokladů a vše zašlete prodejci. Na základě dodaných dokumentů vás bude kontaktovat ohledně dodání zboží. Od Cetelemu Vám následně přijde úvodní dopis, z něhož se dozvíte podmínky pro splácení úvěru.
Co mám dělat, když jsem v prodlení a nemohu uhradit splátku?
Kontaktujte Infolinku Cetelem. Naši konzultanti s Vámi prodiskutují situaci a navrhnou nejlepší řešení.

Mohu u zrychlené varianty splácení rozložit splátky podle sebe nebo se musím držet smlouvy a hradit splátky a doplatek v předepsaných termínech?
Splátky je nutno hradit ve výši a termínech, které jsou uvedeny v úvěrové smlouvě; v opačném případě by byly splátky posuzovány jako neuhrazené, s možnými negativními důsledky. V případě, že chce klient uhradit v jiné výši nebo v jiném termínu, než bylo sjednáno v úvěrové smlouvě, měl by kontaktovat infolinku Cetelem a dohodnout se na případné změně.

Kam mám poslat smlouvy (internetová žádost)?
Dokumenty zašlete na adresu prodejce, na jehož webových stránkách jste si zboží objednal.

Když odstoupím ve 14 dnech od úvěrové smlouvy, mám právo vrátit i zboží do obchodu?
Toto právo máte pouze (i) při distanční koupi, typicky v internetovém obchodě (i v případě, že jste v e-shopu zboží objednal, ale zaplatil a vyzvedl v „kamenné“ výdejně nebo prodejně), máte právo i zboží v uvedené lhůtě vrátit; (ii) při uzavření kupní smlouvy mimo stálou provozovnu prodejce nebo (ii) pokud prodejce v „kamenném“ obchodě takovou možnost nabízí, např. v obchodních podmínkách. V ostatních případech zboží vrátit nelze. Pokud chcete odstoupit od úvěrové smlouvy a nemáte právo zboží vrátit, jste povinen je prodejci zaplatit v hotovosti.

Co je to doklad bydliště? Můžu Vám poslat nájemní smlouvu?
Nikoliv, dokladem o bydlišti je: doklad o zaplacení nájmu/SIPO/faktura za plyn či elektřinu/vyúčtování telekomunikačních poplatků/ výpis z bankovního účtu/z katastru nemovitostí; tiskopis nikoliv starší dvou měsíců, zpracovaný výpočetní technikou, zaslaný na adresu bydliště klienta dle Žádosti o úvěr.

Dokumenty ke stažení
https://www.cetelem.cz/poradna/dokumenty-ke-stazeni/nakup-na-splatky

Cetelem se představuje
Cetelem je obchodní značkou české pobočky francouzské banky BNP Paribas Personal Finance SA, která je významným poskytovatelem spotřebitelských úvěrů na českém trhu. Prostřednictvím svých poboček, sítě obchodních partnerů, webových stránek a telefonu nabízí klientům:
účelové a neúčelové osobní půjčky
kreditní karty
klasické spotřebitelské úvěry v prodejnách obchodních partnerů
hypotéku
některé typy pojištění

Značka Cetelem má v České republice dlouholetou tradici. Od roku 1996 do června 2015 byla používána akciovou společností CETELEM ČR, a.s., stoprocentní dceřinou společností francouzské banky BNP Paribas Personal Finance SA. CETELEM ČR, a.s., byl silnou a stabilní společností s vedoucím postavením na trhu nebankovních poskytovatelů úvěrů. K červnu 2015 došlo k jeho sloučení s mateřskou bankou, což umožňuje poskytování produktů a služeb Cetelemu pod bankovní licencí.

Strategie Cetelem
Dlouhodobou strategií Cetelemu je poskytování vysoce kvalitních a komplexních finančních služeb dostupných široké veřejnosti s cílem být klientovou první volbou při výběru vhodného partnera pro financování jeho potřeb.
Při sjednávání úvěrů klade Cetelem důraz na zodpovědný přístup k úvěrování, který vychází jak ze seriózního jednání s klienty, dodržování zákonných a etických norem, ctění principů asociací, jejichž je členem, z poskytování konkurenceschopných a transparentních finančních produktů, tak i zásady odmítnout klienta v případě jeho zjištění nedostatečné schopnosti dostát svým závazkům.
Prostřednictvím členství a aktivitou v profesních a zájmových sdružení a asociací se Cetelem aktivně podílí na formování prostředí pro poskytování finančních služeb.

Je členem:
Sdružení právnických osob SOLUS
Česká leasingová a finanční asociace (ČLFA)
Sdružení pro bankovní karty (SBK)
MasterCard International
Asociace pro elektronickou komerci (APEK).

O BNP Paribas Personal Finance
BNP Paribas Personal Finance je předním poskytovatelem osobních půjček ve Francii a v Evropě. Je stoprocentní dceřinou společností BNP Paribas, působí ve 28 zemích na pěti kontinentech a zaměstnává více než 20 000 lidí. BNP Paribas Personal Finance klade důraz na zodpovědné úvěrování a zvyšování finanční gramotnosti.

O skupině BNP Paribas
Skupina BNP Paribas patří mezi přední světové banky. Působí v 75 zemích světa a zaměstnává více než 180 000 lidí, z toho přibližně 140 000 v Evropě. Zaměřuje se na retailové bankovnictví a služby (divize domácích trhů a mezinárodních finančních služeb) a na korporátní a institucionální bankovnictví. V Evropě působí na čtyřech domácích trzích (Belgie, Francie, Itálie a Lucembursko).
Společnost BNP Paribas Personal Finance je špičkou v oboru spotřebitelského úvěrování. Skupina BNP Paribas rozvíjí svůj model integrovaného retailového bankovnictví ve Středomoří, Turecku, východní Evropě a prostřednictvím rozsáhlé sítě na západě Spojených států amerických. Její aktivity v rámci korporátního a institucionálního bankovnictví a mezinárodních finančních služeb zaujímají čelní místo v Evropě. Silné zastoupení mají i v Jižní a Severní Americe, a na Dálném východě dosahují rychlého nárůstu.

NAVRCHOLU.cz